czwartek, 21 marca 2013

Liebster Award

Witajcie wszyscy.  ;)  Pewnie się zawiedziecie, że to jeszcze nie nowy rozdział, ale spokojnie już jest on napisany i niedługo wstawię go na bloga. No, ale dobra nie o tym to ja miałam mówić, chciałabym wam powiedzieć, że zostałam nominowana do Liebster Award. Dziękuję Seyo ;D Już wcześniej widziałam całą tę akcję, ale nie miałam okazji wziąć w niej udziału, przez co bardzo się cieszę, że teraz zdarzyła mi się taka okazja.  :)
Ktoś nie wie o co chodzi? Tak więc wyjaśniam: 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Dobra przyznaję się bez bicia, że bezczelnie przepisałam to od NigrumLotus, wybacz. :) 

A oto pytania, które dostałam: 
1. Dlaczego postanowiłeś/aś pisać blog? 

Ano to było tak, że zgadałam się kiedyś z pewną dziewczyną, która zafascynowała mnie tekstem, który pisała. (Oczywiście było to o Harrym i Tomie.) I tak sobie gadałyśmy przez dłuższy czas, aż w końcu namówiła mnie ona do założenia bloga. Wiedzcie, że sama nigdy bym się na to nie zdecydowała, co za tym idzie nigdy nie przeczytalibyście tej historii, na zawsze zostałaby ona ukryta w głębi mojego komputera. Więc kochana CRZ dzięki, że mnie na to namówiłaś. :)  A jeżeli o samo pytanie chodzi to po prostu naczytałam się tyle historii, że zapragnęłam napisać swoją. Taką jakiej  jeszcze nie było. ;) 

2. Z jaką postacią z Harry'ego Potter'a jesteś w stanie się utożsamić? 

Hmm, z Czarnym Panem. xD Nie no żart, myślę, że jest to w małym stopniu Luna. Taka zwariowana, przyjacielska, trochę nieogarnięta dziewczyna, tak z nią bym potrafiła się utożsamić. :P 

3. Gdyby jutro miał się skończyć świat, a ty mogłabyś/mógłbyś zrobić tylko jedną, ostatnią rzecz, co by to było? 

Oho, trudne pytanie. ;) Ale myślę, a właściwie jestem pewna, że spędziłabym ten dzień ze swoją przyjaciółką i razem zrobiłybyśmy coś głupiego i szalonego. Tak naprawdę to nie jestem w stanie stwierdzić w stanie co by to było. Może okradłabym bank i pojechałabym do Disneylandu?  xDD 
( Taa, nie wierzcie mi na słowo, gdyby coś takiego miało się stać, a ja  wiedziałabym o końcu świata, to pewnie ryczałabym i mówiła, że nie chcę jeszcze umierać, bo jestem za młoda. xD) 

4. Gdybyś na bezludną wyspę miał/a zabrać Emmę Watson, Daniela Radcliffe, albo Toma Feltona, kogo byś wybrał/a?

Tak szczerze to pewnie byłby to Tom. Z nim to i na koniec świata. <3 

5. Twoje największe osiągnięcie życiowe? 

... A raczej jego brak. xD Hmm, mam mnóstwo małych osiągnięć, z których jestem dumna, ale najważniejsze? Chyba nie jestem w stanie takiego wyróżnić. :) 

6. Czy czujesz, że jesteś szczęśliwy/a? Dlaczego tak/nie?

Oczywiście, że jestem szczęśliwa, a przynajmniej teraz. Mam przy sobie mnóstwo wspaniałych ludzi, którzy sprawiają, że na mojej twarzy ciągle jest uśmiech. Niedługo święta, dzisiaj rano świeciło słońce, a świat jeszcze nie zwalił mi się na głowę, więc wszystko jest tak jak powinno być. (Powiem wam w sekrecie, że za miesiąc nie będzie tak fajnie. Wiecie, testy gimnazjalne, te sprawy.)

7. Co sądzisz o zalegalizowaniu związków partnerskich? 

Otóż jestem jak najbardziej za. :) 

8. Gdybyś miał/a spędzić rok w jakimkolwiek kraju, który byś wybrał/a i dlaczego? 

Dobra jak już mówimy o rzeczach niemożliwych to można trochę pomarzyć. :) Więc pojechałabym sobie na Karaiby, wszędzie tylko piasek, słońce, woda i mnóstwo czasu na odpoczywanie. Żyć nie umierać. 

9. Kim chciałeś/aś być, kiedy byłeś/aś dzieckiem? 

Może wam się to wydawać trochę dziwne, gdyż jako dziecko nie chciałam zostać księżniczką, piosenkarką, czy aktorką. Nie, nie moje plany były o wiele bardziej rozbudowane. Chciałam być archeologiem. xDD Co tu dużo tłumaczyć, tyle czasu się w piaskownicy siedziało, że coś się ubzdurało w mojej główce. :D 

10.  Czy wierzysz w przeznaczenie? 

Nie, a przynajmniej wydaje mi się, że nie istnieje coś takiego jak przeznaczenie. Chociaż z drugiej strony nie często mamy wpływ na to co się stanie. Więc chyba nikt tak do końca nie może tego wiedzieć. 

11. Coś, czego nienawidzisz najbardziej w swoim życiu? 

Przyznam się bez bicia, że nienawidzę zmywać naczyń. xD Ale to jest ta sprawa do przeżycia. Nienawidzę tego, że jestem, no powiedzmy, nie za wysoka. ;) 

Dobra jedenaście pytań za mną. A teraz osoby przeze mnie nominowane. (Szczerze, to nie wiem czy można zadawać pytania komuś kto brał już w tym udział, ale to najwyżej jak już ktoś odpowiadał to nie będzie musiał tego robić drugi raz, jak nie będzie chciał. Ale zawsze to mogą się trafić inne pytania. :D) 


Dobra a więc moje pytania:
1. Jaką sławną postać chciałabyś spotkać? 
2. Dlaczego zaczęłaś pisać? Co było pierwszą historią, którą wymyśliłaś? 
3. Twoje małe i duże marzenie?
4. Ulubiony gatunek muzyczny? Podaj zespół/ piosenkarza/piosenkarkę, którego lubisz najbardziej .
5. Chciałabyś zagrać kiedyś w filmie? Jeżeli tak, to w jakim? 
6. Gdyby świat z Harry'ego Pottera istniał naprawdę po czyjej stronie byś stała? Voldemorta czy Harry'ego? Dajmy na to, że nie wiemy kto wygrywa, a szanse są równe. 
7. Twoje hobby?
8. Rzecz, z którą wiążesz przyszłość? 
9. Masz jakąś głupią lub śmieszną historię, przy której, jak ją wspominasz, zawsze się śmiejesz? 
10. Gdybyś miała wybrać, to wolałabyś już nigdy w życiu nie słuchać muzyki, czy nie pisać i nie czytać opowiadań? 
11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? 

Trzymajcie się kochani, do napisania. ;) 

4 komentarze:

  1. No doprawdy, Tom ma w sobie coś takiego, że każdy by go ze sobą zabrał wszędzie.
    Chciałaś zostać archeologiem? No normalnie jestem pod wrażeniem. Ja tam zawsze chciałam być księżniczką.
    Karaiby, mmm, ja też wybrałabym ciepłe miejsce, gdzie można sobie porządnie odpocząć, ale to chyba byłoby gdzieś nad Morzem Śródziemnym.
    A teraz, kiedy w końcu będzie ten rozdział? Skoro już napisany, to nie ma na co czekać, trzeba wstawić!
    Pozdrawiam,
    Seya.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, no co zrobię jak moim marzeniem było bycie archeologiem? Zawsze byłam dziwna, w końcu utożsamiam się z Luną, dlatego nie chciałam być księżniczką. xDD To było takie powszechne. xD
      Hmmm, rozdział... Rozdział właśnie się betuje, przez co nie mam jak go wstawić. Powinien być do końca tygodnia, czy jakoś tak. :)
      Pozdrawiam i szczerzę ci powiem, że bardzo mnie motywujesz do pisania Seyo. :D

      Usuń
    2. Och, jakie to było miłe. Mam na myśli ostatnie zdanie. Aż mi się zrobiło słodko i puchato!
      Cóż, czekam więc z niecierpliwością na kolejny rozdział. I przesyłam ci falę energii i motywacji do pisania. Pytasz jak przesyłam? Nie mam zielonego pojęcia. Załóżmy więc, że robię to za pomocą magii.xd

      Usuń
  2. Nie no ja wręcz poczułam jak ta energia i motywacja we mnie wstąpiła, chyba jestem nawet w stanie uwierzyć, że to dzięki twojej magii. ;)
    Mi to się robi puchato, słodko i cieplutko w sercu po twoich komentarzach, więc cieszę się, że i tobie się tak zrobiło. ;)

    OdpowiedzUsuń