piątek, 12 grudnia 2014

Rozdział 37

Rozdział zabrany do poprawy, wróci, gdy będzie gotowy. 

25 komentarzy:

  1. Piekne i porywajace czekam na wiecej.. jestem nie nasycony daje Ci czas az do 19 grudnia!

    Klaudiusz~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mało tego czasu. ^^

      Usuń
    2. Trudno kochanieńka jade na wycieczke wiec ... MASZ MI ZROBIC PREZENT xD

      Klaudiusz~

      Usuń
  2. Jejku jak się ciesze, że wróciłaś - to prawie tak dobre jak gwiazdka z nieba ! :)
    Mam nadzieję, że Harry z Tomem wygrają tą bitwę ... inaczej chyba nie może się stać .
    Jakbyś dodała rozdział na święta .. to wiedz, że wtedy będziesz moim MISTRZEM ! :)
    Pozdrawiam i weny życzę :))
    baruś.

    OdpowiedzUsuń
  3. super że wróciłaś, rozdział super, mam nadzieję że teraz nie każesz nam znów tak długo czekać na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, naprawdę ja cię aż tak bardzo zmotywowałam? :) niezmiernie mi miło :) bardzo się cieszę, że powróciłaś do pisania. Z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy tej historii, no i się doczekałam :) Jak zwykle rozdział absolutnie genialny, a nawet parę błędów, które się wkradły, nie popsuły mi radości z czytania. Muszę przyznać, że ta przerwa chyba zrobiła ci dobrze, gdyż ten rozdział jest bardzo, bardzo dobry i dla mnie jeden z najlepszych w tym opowiadaniu. A Harry znowu kieruje się emocjami :) trochę to tylko irytujące, ale bez tej porywczości ta postać straciłaby swój charakter. Oczywiście Tom ma z Harry'm problemy :D jakżeby inaczej. Mam nadzieję, że ta ucieczka Harry'ego z dala od Toma na polu bitwy nie spowoduje jakichś poważnych konsekwencji i - co ważniejsze - nie wpłynie na przegraną Toma. Myślę jednak, że tego byś nie zrobiła, a Dumbledore zostanie wreszcie pokonany :) Czekam teraz na kolejny rozdział i życzę dużo weny oraz chęci do pisania :D trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieję, że już niedługo dobrniemy do zakończenia tej historii ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że w końcu wstawiłaś nowy rozdział :) Byłoby miło gdybyś zrobiła wszystkim prezent na święta i dodała kolejny szybciej... Ale ja oczywiście nie naciskam! Sama muszę się zabrać za wstawienie rozdziały na moim blogu (mam go w zeszycie, bo nie miałam przez długi czas kompa, ale nie chce mi się go przepisywać :)) Mam nadzieję, że Harry'emu nic nie będzie, a Dumbel zostanie pokonany :)
    Życzę ci weny i czasu i wszystkiego co potrzebne do szybkiego napisania rozdziału xD
    Pozdrowionka
    Ginger

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz tyle czasu czekania i zakończyłaś w tym miejscu?
    Jak mogłaś normalnie to zrobić.
    Osobiście kurczę powinnam nakopać i to dość solidnie.
    Głównie za ten brak odezwu.
    Mam nadzieję, że się poprawisz i rozdziały będą częstsze.
    Zwłaszcza, że to najlepsze i właściwie jedyne Dharry jakie czytam więc musisz się nadrobić ;)
    Podobał mi się również moment bitwy, który opisałaś.
    Naprawdę trzyma w napięciu i stworzyłaś rewelacyjny klimat.
    Pozostaje tylko czekać na ciąg dalszy i pozdrowić mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dupa nie ma.



    Klaudiusz~

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku życzy A.
    P.S. kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem c:
      Co do rozdziału to trudno stwierdzić, do tej pory nie napisałam ani słowa.

      Usuń
  9. świetny rozdzał mam nadzieję,że Dambledor nic nie zrobi Tomowi a kinsly zamiasdt oceniać przejrzałby na oczy mam nadzieję,ze Herry nie będzie się powstrzmywał liczę na to,że Herry i Tom będą mieli jeszcze dużo wspulnych chwil pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się cieszę że jest już nowy rozdział! Nie mogłam się doczekać. Szczerze, mam nadzieję że wkrótce pojawi się kolejna notka. Weny życzę na Nowy Rok :>
    ~Arashi~

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na nowy rozdział przezajebiste opowiadanie *-* Weny! /Ness

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Dobijasz mnie! W takim momencie no!
    Ale no nic poczekam
    Świetny rozdział ^^
    LadyofDarkmoon

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne Opowiadanie bardzo mi się podoba to iż nie naruszylaś bardzo orginalnych charakterów postaci jak wiadomo nie każdemu się to udaje. Szczerze jestem szczęśliwa z faktu że to na twojego bloga poświęcilam nieprzespaną nockę i bez problemu mogę powiedzieć iż czekam na ciąg dalszy. Gorąco pozdrawiam Itami

    OdpowiedzUsuń
  15. O mój Boże! No to było genialne! Czekam z niecierpliwością na następny rozdział. Mam wielką nadzieję, że nie porzuciłaś pisania, bo twój blog jest cudowny! Dawno nie czytałam czegoś tak dobrego.
    Pozdrawiam i życzę weny
    ~Mortensa

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę, nie poprawka MUSZĘ wiedzieć co będzie dalej!! I umrę na pewno jeśli coś złego stanie się z Tomem.On i Harry muszą być razem!! Mam nadzieję, że raz na zawsze przybędą się Dumbledora( który jest wyjątkowym dupkiem a do tego większym psychopatom niż Voldemort kiedykolwiek) ehh :-) ile rozdziałów jeszcze przewidujesz? Jeśli chciałabyś poznać moje zdanie na ten temat to biorąc pod uwagę fakt, że niewątpliwie nie masz czasu na pisanie powinnaś je zakończyć. Nie zrozum mnie źle to opowiadanie jest cudne, jedno z najlepszych jakie czytałam, ale nie bardzo umiem sobie wyobrazić co mogło by być dalej (ograniczona jestem wieem).
    Nie trzymaj nas dużej w niepewności bo okropne uczcie gdy czytasz coś pięknego a potem się okazuje, że nie ma kontynuacji :-(
    Życzę szybkiego powrotu i weny(choć nie wydaje mi się byś jej potrzebowała)
    PS. Zakończenie tego rozdziału jest... brak mi słów by to opisać ehh. Ale wiedz, że jestem zła za przerywanie w TAKIM momencie :-)
    Pozdrawiam
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie ma opcji "lubię to". Uzależnienie od portali to straszna rzecz xD czekam na kolejną część! Nie każ nam długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę napisać tylko jedno - bardzo podoba mi się Twoja historia.
    Jedyne czego żałuję to tego, że znalazłam ją tak późno... Bardzo podobaja mi się charaktery postaci a szczególnie Tom ;) Już nie mogę się doczekać potyczki Harrego i Toma z dyrektorem, bo bardzo chciałabym zobaczyć połaczoną moc dwójki czarodziejów ;)

    Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No...Czytam, czytam jestem w siódmym niebie i tu koniec....Zabiję.....Bardzo dobra notka. Weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce jeszcze prosze

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    cudowny, wspaniały rozdział, więc jednak Dumbeldorf okazał się podstępny, ale tego można było się spodziewać, Harry miałeś się przecież nie oddalać od Toma, mam nadzieję, że nic się nie stanie
    droga autorko opowiadanie jest fantastyczne, czyta się je rewelacyjnie, aż mam ochotę na kolejny rozdział, i mam nadzieję, że niebawem się on pojawi... jednocześnie mam pytanie od kilku dni wiem o jakiś zmianach na blogerze, sama nie wiem jakich blogów to ma dotyczyć, jednak chciałabym mieć z Tobą jakiś kontakt w razie czego, bo nie chciałabym utracić dostępu tutaj...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam.
      Kontakt do siebie podam w poście, który niedługo powinien się pojawić. Więc spokojnie, nie zostawię was bez żadnych informacji.
      Przy okazji dziękuję ci bardzo, droga Basiu. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że skomentowałaś wszystkie rozdziały! Jesteś jedyną osobą, która to zrobiła i jest mi niezmiernie miło z tego powodu. Cieszę się, że podoba ci się moje opowiadanie i mam nadzieję, że jej koniec cię nie zawiedzie.
      Pozdrawiam cię serdecznie.

      Usuń