piątek, 6 marca 2015

Informacja

Witam. Doszły mnie słuchy o jakiś zmianach na bloggerze w związku z tym publikuję ten post.  Nie wiem dokładnie na czym to będzie polegać, ani czy mój blog stanie się prywatny czy też nie, ale nie chciałabym żeby ci z was, którzy chcą poznać zakończenie nie mogliby tego zrobić.  Dlatego też wszystkim zainteresowanym polecam  dodać lub zapisać sobie gdzieś mój adres e-mail: madri.mariposa@gmail.com lub też numer gg: 36515029, przy czym uprzedzam, że na gg wchodzę bardzo rzadko i kontakt ze mną mógłby być bardzo utrudniony.  
Mam jednak nadzieję, że oszczędzą mojego bloga i nadal będziecie mieć do niego swobodny dostęp.  
Wybaczcie mi też, że nadal nie ma rozdziału. Postaram się niedługo coś napisać. :)
Dziękuję wam też z całego serca za taką ilość komentarzy. Wasze słowa dodają mi wiele sił. I, co dziwne, blog wcale nie traci na popularności mimo tego, że tak rzadko pojawiają się tutaj rozdziały. Jesteście wspaniali. Trzymajcie się cieplutko. :) 

Edit. 
Ponoć blogger odwołał decyzję o prywatności blogów, więc na razie możemy być spokojni, nic się nie będzie zmieniać.;)
Wasze adresy jednak sobie zachowam na wypadek jakby takich akcji było więcej. Przepraszam za kłopot i dziękuję za odzew. Do napisania niedługo! :P 

50 komentarzy:

  1. Na początek krótkie wyjaśnienie bo nie wszyscy rozumieją o co właściwie chodzi.
    Prywatne będa tylko i wyłącznie blogi zawierające nagość, zdjęcia i filmy.
    Nie tyczy to strony.
    Podpytałam nieco i wiem że nie ma co się przejmować jeżeli nie dodajesz filmów ani zdjęć erotycznych.
    treść jest zupełnie inna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak czytałam, ale wolę mieć tą pewność, że jeżeli coś by jednak poszło nie tak to będziecie mogli jakoś przeczytać tę końcowe rozdziały.

      Usuń
  2. Z bloggerem nigdy nic nie wiadomo, tak na dobrą sprawę. Jak widać, są dosyć niezdecydowani, więc lepiej się ubezpieczyć. Ja oczywiście proszę o zaproszenie: seya@onet.pl
    Nie zniosłabym, gdybym nie miała dostępu do twojego bloga, no i muszę w końcu nadrobić te rozdziały... Uch, to wszystko przez te studia, wykańczają mnie...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moge prosic o zaproszenie?? maricapolinska@gmail.pl z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o zaproszenie. sabcia66@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. xxseyraxx@wp.pl
    Proszę o zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też proszę o zaproszenie: wipudohra91@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja poproszę zaproszenie
    iloweskkf@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W razie czego prosiłabym o zaproszenie C: andra321@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też poproszę zaproszenie bright.rigel12@gmail.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mogę prosić o zaproszenie :)
    aga26321@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro wszyscy proszą, to wrazie czego to ja też poproszę do to naprawde świetny blog :) bilbka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudiusz kreich@gmail.com lub blackstar@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez poprosze o zaproszenie
    daria.zydek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. daria.zydek55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. renata17772@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,
    dopiero co natrafiłam na Twoje opowiadanie, przeczytałam je jednym tchem, bardzo mi się podobało.... tak Tom i Harry sprzymierzyli się przeciwko Dumbeldorfowi.. Hermiona i Ron wspierają Harrego, połączyli swoje moce, i jeszcze na dodatek mogą się porozumiewać w myślach co ułatwia sprawę podczas walki.. och miał się nie oddalać od Toma, ale mam nadzieję, że w razie czego to śmierciożercy ochronią Harrego tak jak im przykazał Tom im przykazał... mam nadzieję, ze nowy rozdział już a niedługo...
    A co do tej sprawy z blogerem to ponoć się wycofali z tego, ale tak na wszelki wypadek to poprosiłabym na armageddon1@tlen.pl
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) zapraszam do siebie na one-shot Drarry ;) Wiem, wiem, spam i w ogóle :D Przepraszam! W zasadzie pierwszy raz to robię i na pewno ostatni ;p
    Pozdrawiam,
    Dimi
    halfofdim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli to nie będzie problem dla ciebie to prosiłabym o zaproszenie. Blog jest świetny i bardzo bym żałowała jak bym nie miała już dostępu do niego Senri97@wp.pl
    Serdecznie pozdrawiam Senri97

    OdpowiedzUsuń
  19. Przezorny zawsze ubezpieczony mój emai: kotek26026@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych świąt Wielkiej Nocy i mokrego dyngusa :)
    P.S. liczę na kolejny rozdział w prezencie od zajączka
    Pozdrawiam i życzę weny Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bym prosiła o zaproszenie, bo blog jest świetny :3 julkakoszulka1111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Szymonnowickixd@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymonnowickixd@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja tak w razie czego też dam swój mejl: marleypotter@interia.pl
    Pozdrawiam i życzę weny,
    MJP

    OdpowiedzUsuń
  25. zgnila.narzeczona@gmail.com
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. wer16onika@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. kanashimi142@gmail.com
    Mam nadzieje że niedługo pojawi się nowy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Na tego bloga wpadłam, no cóż przypadkowo i stosunkowo nie dawno (pare dni temu) myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy, a tu nagle... bum! Piszesz na prawdę świetnie, opowiadanie niesamowicie mi się podoba i ogólnie sam pomysł jest ciekawy :). Osobiście jestem fanką TMR/HP bądź Voldemorta jako ojca/opiekuna Harrego, tak więc historia bardzo podpadła pod mojego gusta i mam nadzieję, że zakończysz tego ficka. :)
    Z ogromnymi pozdrowieniami Heremita Acris

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm...bloga piszesz WSPANIALE!!!
    Nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam coś tak bardzo emocjonalnego ale to pobiło wszystko.na łe, kark i czego tylko dusza zapragnie.
    Wiem że z twoją wełną to czasem można szału dostać więc tylko życzę weny i .....weny!
    Kaiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literowki......tak to się dzieje gdy piszesz koma na telefonie -.-

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  30. Mimo, że nie ma nic takiego być to i tak trzymaj mój e mail: zuzanna.he@gmail.com
    A tak btw GDZIE ROZDZIAŁ JA SIĘ PYTAM.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj!
    Przyznam, że dość dawno trafiłam na tego bloga ;D
    Ale wtedy ostatnim 'nowym' rozdziałem był ten, w którym Harry i Tom wydostali się z lochów Dumbledore'a
    Jestem dość cierpliwą na wiele aspektów osobą, ale niestety nie potrafię wytrzymać czekania na nowy rozdział, gdy coś BAAARDZO mocno mnie wciągnęło ;p
    Dlatego wróciłam do czytania wszystkich rozdziałów po po... dwóch latach? D:
    Wow, ale dawno temu...

    W każdym razie, znowu się wciągnęłam
    Myślę "O rety! Czyżby został ostatni rozdział?! Co dalej?! Co dalej?!"
    Spróbowałam przewinąć dalej, a tu takie jaskoczenie
    "Co??? Gdzie jest rozdział?!" ;-;
    NU MA!

    Co prawda, dodajesz coś, gdy masz wenę i chęć do pisania, ale byłabym wdzięczna za chociaż jakąś adnotację, że żyjesz i nie porzuciłaś bloga, bo wkleisz coś, jak tylko napiszesz

    Ostatnie info dodałaś 6 czerwca
    Jest 3 września
    Widziałam już wiele świetnych blogów, porzuconych przez swoich autorów ;c
    Nie chcę, by coś takiego spotkało także i to opowiadanie ;-;

    Pozdrawiam,
    ~Cathy

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy kolejny rozdział?? Ubóstwiam to opowiadanie i serio niech nie dojdzie na tą listę niedokończonych :)
    Pozdro
    MęczyDusza wszystkich blogerów i wattpadowiczy znana pod nazwą Nadziewana_Psycholka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam,
    droga autorko, będziesz kontynuować to opowiadanie, które notabene jest rewelacyjne..... bardzo za nim tęsknie...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  34. ;_; ;_; Merlinie, blagam wróc!!!! Kocham twoje opowiadanie i złamałabys mi serce urywając je. Naprawdę, życzę tony weny, duzo czasu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się ;(
    I teraz cierpię.
    Jakby co to proszę o informację o nowychm rozdziale zewciaa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy kolejny rozdział :C. Nie mogę się doczekać, bo genialnie piszesz xD!

    Pozdrawiam cieplutko i liczę na kolejny rozdział ^ ^!

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko wow zakochałam się w tym opku :)) na prawdę kocham. Genialnie piszesz na prawdę i to się tyczy wszystkich rozdziałów.
    Też jakby się coś tutaj pojawiło odnośnie nowego rozdziału proszę pisać tutaj: mangle.thegril@gmail.com
    Weny życzę, masz talent i szczerze zastanawiam się jak tak można pisać! *~* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I tak oto mija już prawie rok od kiedy pojawił się ostatni rozdział. ;____;

    OdpowiedzUsuń
  39. dobra moja droga, nie wiem, co się dzieje - czekałam do wakacji na rozdział spodziewając się, że szybko go dodasz. Wakacje minęły, mamy grudzień. Mija dokładny rok od ostatniego rozdziału! Nie wiem, czy coś się w twoim życiu podziało, czy po prostu dopadło cię zniechęcenie i brak weny tak, że już nie dasz rady dokończyć tego fantastycznego opowiadania, chciałabym jednak, żebyś wiedziała, że my tutaj wciąż czekamy, wciąż są osoby, które po tym całym czasie z radością ujrzałyby nowy rozdział. Więc jeśli to czytasz, to proszę-daj nam jakiś znak. Po prostu napisz, jeśli możesz, co się dzieje. Nawet jeśli musiałabyś zostawić to opowiadanie niedokończone, choć tak niewiele brakowało do zakończenia go.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ze mną możesz skontaktować na moim blogu: hp-mroczna-dusza.blogspot.com lub przez meila: alina.aubena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń