czwartek, 22 grudnia 2016

Rozdział 39

Rozdział zabrany do poprawy, wróci, gdy będzie gotowy. 

10 komentarzy:

  1. Cudny koniec
    Trzymał w napięciu do samego końca
    Wesołych Świąt
    Mroczny Anioł

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi smutno, ze to już koniec, lecz muszę przyznać ze świetnie to napisałaś. W zasadzie ten rozdział podoba mi się chyba najbardziej z całego opowiadania. Chciałam ci podziękować za napisanie tego opowiadania ponieważ jest ono jedne z najlepszych HP/TMR jakie można znaleźć. Mam nadzieje, ze napiszesz kiedyś epilog oraz życzę ci wesołych świat!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ciebie teraz ryczę ty jędzo! To po prostu, cholera, za smutne, nie mam nawet słowa, żeby powiedzieć jakie to było! Piękne, inne, ale tak fatalnie smutne!
    Już serio myślę, że najlepiej dla nich byłoby, gdyby Harry zginął, niż taka pustka.
    Z drugiej strony może to i dobrze, może Tom go jeszcze zmieni, jest dużo alternatywy, ale jako zwieńczenie opowiadaniami wspaniały rozdział i idealny prezent na święta.
    Jak i moja przedmowczyni jestem ci winna podziękowania za napisanie takiej cudownej historii z HP/TMR którego niestety mało po polskiemu.
    Jednak jak kiedyś myślałam, że będę często tutaj wpadać ot tak, żeby poczytać sobie scenki, tak teraz jestem pewna, iż że względu na zakończenie tego nie zrobię, ponieważ gdzieś tam będzie szeptać ciuchy głosik, że w głębi serca to Harry jest tym złym.
    Tak czy inaczej jeszcze raz składam ci podziękowania i życzę supcio Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku.
    Ale I tak obwiniam cię za całą koszulkę we łzach!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boziu.....to bylo....wow.
    Cudne zakonczenie, juz sie balam, ze Harry zapomnial o Tomie, ale na szczescie to sie nie stalo. Szkoda, ze Remus popadl w depresje :( lubie go :(
    Troche spoznione no ale Szczęśliwego Nowego Roku :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tak długim czasie wróciłam tu i przeczytałam wszystko od nowa :) cieszę się, że je dokończyłaś! Choć zmiana w Harrym jest cholernie drastyczna to kim ja jestem, żeby podważać twoją decyzję? Bardzo mi się podobało, może napiszesz jakiś oneshot do tego opowiadania? :)
    Powodzenia na studiach! Jako że zbliża się sesja to myślę, że się przyda :)
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że jeszcze coś twojego przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    zakończenie tego opowiadania, jest wspaniałe, choć mi smutno, że to już koniec, wszyscy sobie przypomnieli i już byli przy Harrym, wspierali go, jak się okazało tą jego śpiączkę spowodowała trucizna, och tak Tom nie odstępował go na krok, szukał sposobu, aż w końcu Harry się wy budził, ale niestety się zmienił, jednak Tom wciąż jest przy nim...
    dziękuję Ci za tak fantastyczne opowiadanie, mówiąc szczerze nie przepadałam za opowiadaniami potterowskimi, ale Twoje okazało się być tym co przełamało mój opór ;]
    mam nadzieję, że kiedyś wrócisz z nowym tekstem i wcale nie musi być potterowskie ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. To ma być happy end?! To strasznie smutne!!!!!!!!!!!!!!! Opowiadanie ogólnie jest niesamowite, ale zakończenie jest SMUTNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie smutne...pozostaje nadzieja, ze harremu zaraz troche sie polepszy i razem beda rządzić swiatem! <3 bral mi szczesciego epilogu. AliceShadow

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy kiedyś to opowiadanie powróci tu?

    OdpowiedzUsuń